onsdag 4. februar 2009

Ta vare på nuet!




Helgens tur gikk til Notodden. Lille, søte, snille Zoë hadde barnevelsignelse. Litt merkelig når en barndomsvenninne får barn, vi er på vei til å bli voksne!
Tiden i Bergen flyr så altfor fort. Etter å ha vært lærervikar i går, gikk det opp for meg den store omstillingen det blir å begynne å jobbe. Kommer til å savne å kunne sove lenge hvis jeg vil, og den friheten som følger med det å være student.
Ønsker deg en fin dag, og ta vare på hver minste daglige ting du har å gjøre, en kan ikke gå tilbake og gjøre dem om igjen! I kveld blir det swahilikurs på meg, og en tur innom Sunniva på en kopp kaffi. Det skal jeg nyte, for til høsten er ikke hun i Bergen lenger! Gled deg over dagen - den har mye å gi!

2 kommentarer:

  1. Så skjønn liten jente!!
    Kjekkt å lese bloggen din Gerd Elise. Begynte faktisk på min nå i kveld eg og :) Hehe så dette skal bli spennende!!

    SvarSlett
  2. Alt så dokke opp her på dette internettet! Så kjekt at du har fått deg blogg :O) Ser me har vore inne på dei same tankane... :O) God helg!

    SvarSlett