lørdag 18. april 2009

Kjære Anita og Kristine!

Jeg våknet til en melding i dag fra Sunniva. "Ta med et bilde av Anita og Kristine, og bli med på tur!". Jeg bestemte meg for å ta en pause fra datamaskinen, og satte i gang med å lage kakao. Susanne ble også med, og hadde ansvaret for å lage nistepakke. Himmelen var helt blå, ikke en sky, og vi ble enige om at finere by enn Bergen på en vårdag skal en lete lenge etter.

Vi gikk opp fløien, og tok en lunsjpause ved skomakerdiket. Sunniva hadde laget lapp til dere, og teip til å feste bildet med. Ikke noe tull med andre ord:)
Ha en fin tur videre!

Siden jeg allerede er her på bloggen min, kan jeg legge ut noen bilder fra påsken..

Årets første grillings

Dåpsdagen til Edvin, palmesøndag

Mutter i farta!

To fine bunadssøsken

Ørjan har blitt storebror

Blinkskuddet... Sanna er i glansen! Har fått nye sko og "hello kitty" truse (som må vises) og funnet mormors lebestift.

1 kommentar:

  1. Dokker e altsaa saa skjónne!!! Me blei skikkelig rórt her me sitte paa 3600 moh (i La Paz) Savne dokker óg veldig masse!
    Utrolig glad i dokker!!

    Store klemmer fra Anita og Kristine

    SvarSlett