onsdag 16. september 2009

...og treningen er i gang


Hadde det bare vært fint vær, en strand i nærheten og yogatimer der...

Jeg sitter mye i bilen, hver dag, på vei til og fra jobb. Ergo; jeg trener veldig lite for tiden. Alle vet at trening er bra, og sunt for hjerte, sjel og humør. Ja, ja. Hørt det før. Men det ER masse bra å si om trening, men jammen så er det ikke så lett, av en eller annen grunn, å begynne å trene.

Jeg liker ikke å stå i kø og vente. Jeg liker heller ikke at folk skal se på meg når jeg står og gjør underlige bevegelser. Jeg er heller ingen stor fan av å svette. Men jeg liker å tenke at jeg har gjort en god gjerning ved å ta litt hensyn til den kroppen jeg har fått. Hvem gjør ikke det??

I går tok jeg det store skrittet, og meldte meg inn på treningsstudio. Det er det eneste som kan motivere meg å trene. Det, og det faktum at jeg betaler for å trene. Jeg vil ikke bli et støttemedlem heller.

Yoga er tingen. Det er rolig, lite støy og en kan gi det en orker. Sammen med ei venninne blir alt gøy, så gøy som det er mulig, i alle fall. Spesielt med en kopp te etterpå.

Ha en fin treningshøst, det er ikke ille ;-)

2 kommentarer:

  1. Uff,du får nå til alt!! Til og med å trene. Min evige dårlige samvittighet.... Ja, ja, det er vel aldre for sent. Nå slakker jeg i sofaen etter endt arbeidsuke. Har vaska hus etter at ungene sovna, så nå er det brukbart her. Og mannen kom hjem med roser idag, så da ble det litt pynt til helga. I morgen blir det maling for G, og bytur for oss andre. Skal en tur på loppemarked i kirka. Ellers blir det barnedåp på søndag, så helga flyr nok avgårde. Ha ei god helg i Bergen. Klem T.

    SvarSlett
  2. Hei! Høres bra ut:) Jeg har bestilt fly nå. Kommer hjem onsdag 6. okt, reiser igjen 11. okt. Gleder meg! Ha en fin helg og uke! KLem!

    SvarSlett