tirsdag 8. september 2009

Slapp nå litt av :)

Det blåser så fælt ute, at bilen var ustødig på hjem fra jobb. Egentlig er jeg lite glad i høsten, nettopp fordi det er så værhardt og det blir mørkere for hver dag. Samtidig er det litt godt og med vær (her gjelder det å tenke positivt!!), da det rusker i håret og buksa du går i blir våt. Da nyter en en tørr og myk joggebukse og en kopp te, gjerne med en bok eller litt TV. Det er da det er herlig å slappe av. Som nå, for eksempel... :)


I går holdt jeg mitt første foreldremøte. Jeg var veldig spent, og ganske nervøs. Jeg pyntet med blomster, lys og kake. Jeg rigget til og med til prosjektoren, og brukte power point. Det ble en veldig bra kveld. Kjekt å møte foreldrene, kjekt å "aktivisere" de, ved å diskutere og å oppfordre de til å delta mer i elevenes hverdag. Jeg følte meg ganske voksen:)

Ha en fin kveld, og nyt været ;)

2 kommentarer:

  1. Det hørrtes ut som et skikkeligt bra foreldremøte. Eg notere tips ;O)

    SvarSlett
  2. Flinke søster!! Så bra at kvelden ble fin!! Et resultat av gode forberedelser, det er jeg sikker på. Jeg hadde foreldremøte idag, men ingen kom.... Litt kjipt siden jag og hadde brukt en del tid på forberedelser. Ellers alt bra her. Ungene spør etter tante. Sivert ville gjerne hatt deg med på froskejakt. Nytt dyr å jakte på. Vi har nå to bøtter full av små og store frosker som står ute på trappa. Ha ei fortsatt fin uke! Klem T.

    SvarSlett