fredag 2. oktober 2009

..og jeg tenker fornøyd: høstferie

Har av en eller annen grunn veldig få bilder fra høsten.. Dette er tatt fra Orre stranda. Et herlig sted. Tatt sensommers, noe som nesten er høst :)

Føles som jeg går tilbake i tid, til barnskolen da vi fikk en uke fri om høsten. Nå er følelsen her igjen. Fri i en uke! Det føles godt å være lærer, om jeg må si det selv, med et smil om munnen.



I ferien skal jeg lære å strikke lue med flettemønster. Jeg skal rette bøker kledd i joggebukse og sette på cd-spilleren. Jeg skal sove lenge. Jeg skal hjem til Stavanger og treffe venner og "passe tantebarn" som elevene mine sier. Jeg skal rett og slett ha litt fri. :)

God høstferie!

1 kommentar:

  1. Unner deg gode dager,søs! Og jeg gleder meg så veldig til å se deg igjen. Er redd formen er litt nedadgående, men blir uansett kjekt å være sammen. Velkommen hjem!! Klem, T.

    SvarSlett