torsdag 18. juni 2009

Bloggen tar ferie...


bildet er hentet fra mentalhelse.no

Selv om ikke jeg tar ferie helt ennå- bytter bare stue for sommeren! Nå har jeg jobbet fire travle uker som vikar, og har funnet ut at jeg trives godt i yrket jeg er utdannet i! Litt synd hadde det jo vært hvis ikke..

Til helgen samles store og små, hele 55 stk, fra min mors side for å spille Speiderpatruljen på Hovden. Det er et kortspill som har vært i familien svært lenge, og det er i grunn litt ironisk at hele gjengen samles med det formål å spille kort (det er vel helst en unnskyldning for å samles også).

Etter dette vil det bli...

- to uker jobbing i barnehagen jeg pleier å jobbe i om sommeren
- en hyttetur med jentene (da Sør-Amerika jentene har kommet hjem!!)
- Asia
- Karmøy


Så ønsker jeg deg en riktig så god og velfortjent ferie!!
Det gjelder å nyte øyeblikkene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar