søndag 9. august 2009

Tilbake i Bergen...

Sommeren er faktisk på hell, og hverdagen er i ferd med å innta. Ferske studenter reker i gatene, og jeg kjenner det er godt at jeg ikke er en av dem. Det skal bli fint å begynne å jobbe. I dag følte jeg meg ganske så voksen da jeg bonte bilen! Jepp, en "ny", glansfull corolla står utenfor:) Trenger en bil, da jeg skal jobbe litt utenfor Bergen. 20 elever blir mine til høsten. Denne uken blir oppgaven å lage halvårsplaner i de fleste fag for 4. klassen, rydde klasserommet og forberede meg. Spennende!

Sommeren var fin, selv om den som vanlig gikk alt for fort, og mannen fikk influensa den siste ferieuka. Typisk. I alle fall, er er noen minner:

Hyttetur til Mandal, 21 grader i vannet :)

Sommerens utflukt... først noen dager i London..

...før vi ankom Singapore!

Der besøkte vi familie.. veldig kjekt!!


En alle tiders middag!

Fra Singapore dro vi videre til Vietnam. Her fra en båttur, veldig fint!

...spesielt kjekt med så koselig folk på båten!


... og til slutt noen late dager i Stavanger med tantebarn.
Herlig å jakte etter marihøner i sola!
Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Så fint du har "pusset" opp bloggen din. Blått er flott!! Og veldig kjekt å se bilder fra sommeren. Du er flink til å ta bilder. Jeg har begynt å lage julegaver....Lykke til med jobbstart!! Jeg syns faktisk det har vært kjekt å komme igang igjen. Klem, T

    SvarSlett
  2. Lage julegaver?:) Nå er jeg spent! Ja, det skal bli kjekt å få elevene på skolen. Halvårsplaner er ikke så veldig spennende. Vi snakkes! Klem

    SvarSlett
  3. Så du har blogg ja! :) Det gjekk nettopp opp for meg..hehe.. Kjekt å sjå nogen bilder frå turen dåkkas her, si det ikkje blei tid te sjå når dåkke va her.. Så må eg jo sei gratulera med bil, og lykke te me jobben nå!! Det går sikkert strålande!:) Dåkke e jo velkommen te ta ei helg te Oslo i haust o! Hadde vore knall! Og hvis dåkke ikkje heilt føle for feltseng sjå meg, har sikkert hotel Drøbak (Dvs.hildegunn) sikkert god plass:):) Me snakkas!! Klem fra Marian!

    SvarSlett