fredag 12. juni 2009

Det herlige ord...

Helg, helg, helg. Smak på ordet! Aldri før har det smakt så godt! Som student er ikke helgen den samme som den er når du jobber 100%. Nå er jeg sliten etter en travel arbeidsuke, og da er det ekstra godt å:
- ha på meg joggedress
- se en god film (kostymedrama:)
- spise smågodt
- vite at jeg kan sove lenger enn kl. 06.00 i morgen

...så kan alt som heter husvask og andre plikter fint vente til i morgen!

Jeg har også hatt en avslappende "fotonerdtur" i ettermiddag med fantastiske Heidi-Beate rundt om i Bergen city :)

Se selv:


Gammel ringeklokke Rådhuset






"Støttende"

2 kommentarer:

  1. Så stilige bilder du hadde tatt da Gerd Elise :) Utruligt dyktig du e!!
    Ellers må du ha ei god helg. Helgene e jammen meg hellige! Sjøl har eg jobbehelg denne helge. Dag i dag og kveld i morgen. Så har jo kvelden i kveld å det e deilig :)

    Kos deg og go helg vennen!

    SvarSlett
  2. Det hørrtes ut som ein perfekte avslutning på ei arbeidsveka! :O)

    Og flotte bilder, ja!

    God helg!

    SvarSlett