mandag 8. juni 2009

Lille meg og store FN


Jeg ble oppringt her en dag av ei venninne som jobber i FN her i Bergen. FN skal ha en internasjonal uke til høsten, jeg vet ikke helt hva den innebærer i detalj, men det er i alle fall en stor tegnekonkurranse for 5.-10. trinn. Så ble jeg spurt om jeg ville være med på dette "teamet", med hovedansvaret på å lage til utstilling i rådhuset av alle tegningene som kommer inn. Jeg måtte først lage noen skisser av hva jeg tenkte, og fikk telefon i dag fra sjefen selv at han ville fortsette samarbeidet. Førstkommende torsdag blir det møte i rådhuset med de involverte og inviterte, og jeg skal representere FN!! Hehe.. litt surrealistisk dette, for jeg har ikke akkurat masse erfaring! Har følelser som er blandet av skrekk og glede!

6 kommentarer:

  1. Oi, det hørrtes viktigt ut! Kanskje du blir FN-ambassadør i plassen for lærar ;O) Spennande!

    Eg må barra sei at den komoden din ser heilt nydelige ut! (Eg har prøvt å legga inn kommentar fleire gonger tidligare, men det har ikkje gått...)

    SvarSlett
  2. Yess, nå gjekk det! :O)

    Du må ha ein fine kveld, hils mannen i huset (leiligheten ;O).

    Klem

    SvarSlett
  3. Hehe.. tror jeg holder meg til dette prosjektet :) Men ja, det er nesten litt for spennende:)

    Ha en fin kveld dere og, gleder meg til å se dere igjen! Blir vel en gang i sommer håper jeg! Når er dere i Spania?

    Klem GE

    SvarSlett
  4. Hehe så stilig Gerd Elise.
    Flinke du e!!
    Masse lykke te på Torsdag da!!

    SvarSlett
  5. Flinke søstera mi!! Stolt av deg!! Høres ut som et spennende oppdrag og jobb, som du vil klare kjempefint!! Høres ut som det legger seg til rette med lærerjobb også. Så nå kan du snart nyte sommerferie med god samvittighet.
    Skjenken ble flott.
    Vi gleder oss til neste helg!!
    Klem tone.

    SvarSlett
  6. Gleder meg jeg også!! Ha en fin helg!! Klem fra Lisen :) Gi ungene en stor klem fra meg! :)

    SvarSlett