søndag 16. august 2009

Høstlige tanker...

Høsten er for meg synonymt med forandring og forventning. Det skjer alltid noe som er nytt. Venner flytter, og venner kommer. Studier, jobb... Forandring er positivt, det får en til å innse hva en hadde og hva en har i vente. Å ha forventninger bare sunt,, da skjerpes sansene og små mål blir satt for å nå dit en ønsker. Det var kveldens lille alvorsord!

Helgen har vært travel, men langt i fra stress. Sunniva kom på besøk for helgen, og vi har kost oss masse. Brukte fredagen på å lete etter speil (som jeg har leita leeeenge etter!) til å henge over skjenken, som vi fant til slutt! Bilde kommer seinere.

I går var Ingebjørg, Silje og jeg på Miss Seigon musikal på Moster. Veldig kjekt, en liten "roadtrip" er aldri å forakte! :)
I morgen begynner alvoret. Jeg gleder meg masse, og ser fram til ansvaret og travle dager. Men jeg får nok ikke sove så godt i natt, jeg innrømmer det!




En GOD frokost er oppskriften på en bra dag!
Det er i alle fall noe som aldri vil bli forandret!

2 kommentarer:

  1. Eg kjenne følelsen :O)

    Lykke til i ny jobb! Eg ser fram til å dela erfaringar ;O)

    SvarSlett
  2. Lykke til, du også! Godt det er flere av oss som skal ut i "voksenlivet" :)

    Hva skal du undervise i? Kos deg!

    GE

    SvarSlett