onsdag 20. januar 2010

Evigheter siden sist!

Jeg har sansen for ting som er annerledes.
Denne vasen var genial, spør du meg..
Ja, jeg har virkelig vært i vinterdvale! I den siste perioden har det ikke fristet noe særlig å blogge... kanskje det har noe med mørket å gjøre, at jeg har følt meg fantasiløs eller rett og slett sliten av å være kvalm. Heldigvis er gravidformen min betraktelig bedre, og jeg nyter tilværelsen fullt ut.

Jeg skal prøve å bli en mer ivrig blogger... og fortelle litt om hva som skjer i hverdagen.
Just nu sitter jeg på jobb og retter bøker. Det er ikke fullt så kjekt, men godt for alt som er gjort!

Ha en vakker dag. Her skinner sola inn på kontoret, og jeg får et snev av vårfølelse! Skjønt!

1 kommentar:

  1. Hyggelig at du er oppe og går igjen...
    Har tenkt å ringe deg siden jul nå, kanskje det skjer i morgen ettermiddag?! Men du kjenner jo meg... treig i avtrekkeren!
    Hvor langt er du på vei nå..?
    Love:)

    SvarSlett