onsdag 15. desember 2010

jeg blir så glad så...

førjulstiden gjør meg glad i sjel og sinn. Folk kommer med julekort som pryder opp på veggen, julesammenkomster og julehandling. Julekaker og nissedrakter på små barn. Julelys og koselige hjem. Vi er liksom litt ekstra glade og smilende i denne tida. Vi viser at vi tenker og bryr oss om hverandre. Det er spennende å sjekke postkassen, det er spennende å vente på julen, og treffe folk som kommer hjem.

Førjulstiden og julen er ei så fin tid, at jeg må bli bedre på å få den til å vare lenger. At jeg må bli flinkere til å vise omtanke, sende brev og ringe folk jeg tenker på. Litt tidlig å snakke om nyttårsforsetter, men dette må bli mitt til neste år!

Ha en fin adventstid, og nyt hverandre og tiden da vi alle er så glade ;)

5 kommentarer:

  1. Takk for ivrig deltakelse på "giveawayen" min, hehe;)

    SvarSlett
  2. Gode å viktige ord :) Ønske dokker adle 3 ei GO JUL!

    SvarSlett
  3. God jul til deg og!! :)

    SvarSlett
  4. hei vennen... vet du venter på pakke, og jeg hadde alt klart til å sende den før vi reiste på ferie, men glemte den helt... (ammetåke?!) Men den er sendt avgårde idag, så det kommer en pakke, men jeg vet ikke helt når, så du får leve i postkasse-spenning en stund til. Hadde en fin tur, men grunnet været ble det desverre litt ille og lang tur hjem... Kos deg, snakkes!

    SvarSlett
  5. helt i orden :) off, typisk å lande mitt oppi snøkaos med to små på tur.. sikkert godt å være hjemme nå! Vi ringes en dag!:) God jul til dere alle!

    SvarSlett