tirsdag 4. januar 2011

godt nytt år!

mens andre går inn i dette nye året med masse energi og nytt pågangsmot, har vesla og jeg hatt noen dager da vi bare har sovet og gått på paracet. Det er så kjedelig å være syk, samtidig må jeg innrømme at det passet godt at vi ble syke samtidig, siden jeg ikke har orket så mye.. Visne julestjerner står i vinduet, og gulvene kunne trengt en vask... men pytt! En dag om gangen! :)

Når jeg bare får mer krefter igjen, skal jeg ut og finne kjøkken og fliser... det er under en måned til overtagelse av huset, og det blir så kjekt!!
















Ha en fin dag, med eller uten paracet og klenex :)

6 kommentarer:

  1. håper du går for klenex med balsam eller så blir du Vea sin egen Rudolf. Jeg så på Puls igår, så nå skal jeg komme meg ut på en liten tur. Puls = Tv-program med dårlig samvittighet, men allikevel er jeg hekta...

    SvarSlett
  2. d e litt sånn sjå oss og om dagen, så nå krysse eg barra fingrar og tær for at eg og K ikkje ska bli smitta! :O)

    Heldige du e som ska kikka på kjøkken og fliser! ;O) Glede meg så t å sjå huset!

    Me må snakkast ein dag snart.

    SvarSlett
  3. Me e ikkje heilt i form her i huset heller om dagen. Men heldigvis komme det seg nå:) Blir spennande å sjå koss det går med huset dåkkas!

    SvarSlett
  4. Så det i går jeg og, Dagrun:) men jeg må nok vente noen dager til med å trene! Men godt skal det bli :)

    Linn: Bruker gjerne deg som konsulent, hvis det er vanskelig å bestemme seg.. noe jeg tror det lett blir :) Snakkes gjerne en dag:)

    Judith: God bedring! Snakkes neste uke:)

    SvarSlett
  5. Slike tilstander har vi her også...Men lille S sover bare mindre når hun er syk, jeg vil helst bare sove....G var hjemme igår, sånn at jeg kunne gjøre nettopp det. Så idag kjennes det lettere ut.
    Gleder meg sammen med dere ang. huset. Blir så kjekt å ha et sted å komme på besøk til. Dere kommer til å få det så fint.
    God bedring!!
    klem søs.

    SvarSlett
  6. eg stille gladligt opp som "konsulent"! ;O)

    SvarSlett